Onze filosofie

‘Wij vinden dat alles in het leven dat leuk gemaakt kan worden ook daadwerkelijk leuk moet zijn. Daar ligt onze passie en drive.’

De vraag verandert

We merken dat de vraag naar games sterk aan het veranderen is. Waar voorheen games vooral werden ingezet als een soort leuke promotor, worden ze nu steeds meer strategisch ingezet als onderdeel van het core proces. Games, samen met het principe van gamification, nemen steeds meer traditionele processen over of vullen deze aan. Zo zijn ze bijvoorbeeld steeds meer een alternatief of relevante aanvulling voor traditionele werkwijzen. Denk aan games die mensen opleiden, voorlichten, loyaal houden, trainen, of een merkervaring geven. Wij noemen dat Next Level games, games die impact hebben op uw core business.

Waarom MAD?

Veel bedrijven zullen claimen dat ze Games kunnen maken. Maar net zoals ieder vak is het bouwen van games een ambacht. Wij doen dit al bijna 20 jaar. Wij weten wat de juiste strategie is om mensen in beweging te krijgen. Op een manier die ze leuk en relevant vinden. Het is niet voor niets dat gamification zo groeiende is. Het werkt namelijk. En wij zijn daar erg goed in.

Ons portfolio is daarbij ons bewijs. We werken voor bijna alle topmerken uit Nederland waarbij wij met vele klanten al een jarenlange relatie hebben. Denk daarbij aan ANWB, Noordhoff Uitgevers, Overheidsinstellingen waaronder een aantal Ministeries, Nutricia, VRT-Ketnet, Sanoma, zorginstellingen waaronder het UMCG en de Postcodeloterij. MAD heeft naast vele andere awards, in 2012 de Dutch Game Award voor de beste serious game 2012 gewonnen.

Everything in life should be fun!

Wij vinden dat alles in het leven dat leuk gemaakt kan worden ook daadwerkelijk leuk moet zijn. Daar ligt onze passie en drive. In de praktijk betekent dat dat wij dagelijks met veel passie werken aan het leuker maken van ervaringen. Dat doen wij al sinds 1996. Dat is ons vak.

Wij noemen dat MADification: onze eigen methode om bestaande processen te gamifyen zodat meer mensen, vaker en makkelijker, met plezier nieuwe ervaring opdoen.

Naast ons portfolio zijn er vele voorbeelden van de FUN theory in werking:

Vraag ons dus uw nieuwe strategie te formuleren want:

  •   wij hebben 18 jaar ervaring
  •   wij hebben al 360 (serious) games gemaakt
  •   onze games scoren altijd bovengemiddeld
  •   wij denken strategisch en kunnen het ook maken (alles in-house)
  •   wij zullen een verschil maken en u challengen
  •   wij stellen “fun” ook binnen een samenwerking voorop

Voor meer informatie kunt u gerust contact opnemen met: